יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

דץ הבלץ הוא סרט מומלץ

אם יש משו שלקחתי מאמא שלי ואני לא מוותרת על זה זה זמן איכות בנפרד עם כל ילד, זאת חווית ילדות שאני לא אשכח כמה נהנתי.. חיכיתי לזמן שהוא רק שלי ושלה בלי הפרעות מאף אחד..




אז השבוע הלכתי עם ירין לפרימיירת הסרט דץ הבלץ, בכיכובם של: משה דץ, יובל שם טוב, מיכל ינאי, חני נחמיאס, עמית מורשת, דני קרפל ואביה ברוש.




דץ הבלץ (בלש) עוזר לפתור בעיות בזכות העוזרת האישית שלו אלגרה, להקת הברק זכתה לפתוח את אירוע חגיגות הפתיחה של נווה צליל אך מה קרה? מישו גנב לנועה את הסקסופון מופע הפתיחה היום והסקסופון נעלם, וכאן נכנס לתמונה דץ הבלץ וביחד הם מנסים לעלות על התעלומה, הם עוברים דרך האחים גנבני, ואדון פסטרמה גם גברת הס נכנסת לתמונה ובעזרת רמז ועוד רמז נפתרת התעלומה ובדיוק בדקה האחרונה נמצא הסקסופון ואפשר להתחיל בחגיגה, מוזמנים להצטרף לתעלומה ולגלות מי אחראי לגניבה. 
הסרט מועבר בצורה קלילה ומצחיקה, הסרט מלווה בשירים וריקודים קלילים ומאוד קליטים, הילדים באולם נהנו וציחקקו וגם אני נהנתי מהדרך שהסרט מעביר את ההרפתקה...
מומלץ בחום.. 


קבלו טעימה מהטריילר של הסרט, על קצה המזלג..

 


 


והנה עוד קליפ של אחד השירים מהסרט...


סרט ילדים עלילתי מוסיקלי בהשתתפות כוכבי הילדים המובילים בישראל
אורך הסרט:  73 דקות
יעלה לאקרנים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ב- 24.9.15




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה שהגבת :)