יום שישי, 18 בספטמבר 2015

חמי געש- כי עכשיו אני...

תחילת שנה, התחלה חדשה, חשבון נפש, והרהורי לב על מה שהיה בשנה שעברה ומה שבכלל, הבטחות, הבטחות לעצמנו, לשינוי, לקבלה ולעשייה, אחד הדברים שאני לקחתי על עצמי כבר לפני כמה שנים זה הבטחה לעצמי, לעשות טוב לעצמי, לא לשכוח אותי.... וככה משנה לשנה אני משתפרת, ועושה עוד צעד אחד אל הפינוק העצמי, כי שאני עם מצבר מלא, כל הבית ככה, מלא! אז השנה אני מתחילה בפינוק העצמי כבר מהנפש... כי בא לי את עצמי חזקה ומלאה.
אז הדרך שלי למלא את המצבר היא בפינוק לנפש במרחצאות חמי געש.



חמי געש מפנקים אותנו במגוון טיפולים בין הטיפולים בספא יש טיפולי פילינג ועיסויים: פילינג חמאת שיאה בניחוח תפוח ודבש העושה נפלאות לעור הגוף, מעניק ריחניות ויעיל להזנת העור ולהענקת רכות ולחות, עיסויים בחמאת תפוח או חמאת דבש, פילינג פירות הדר.
 


בנוסף יש טיפול חדשני של עיסוי בכדים. טיפול חם בעל איכויות רבות המעניק התחדשות ורעננות. וכמובן ישנם מגוון טיפולים ועיסויים כגון פילינג שוקולד, לוונדר, עיסוי במקלות במבוק ועוד.

אתר המרחצאות חמי געש נחשב כיום לאתר המוביל ברמת החידושים הטכנולוגיים והסטנדרטים הבינלאומיים, באתר 4 בריכות טבעיות עשירות במינרלים ובמלחים והשילוב של מרחצאות חמים עם בריכת שחיה חצי אולימפית בה ג'טים קרים היחיד בארץ.

משם המשכתי למסעדה הבשרית לי העיסוי פתח את התאבון ;)  התפריט עשיר של מנות בשריות איכותיות. 

הוראות הגעה:
  • עולים על כביש חיפה – תל אביב, כביש החוף (כביש מספר 2)
  • מכיוון צפון – לאחר שעוברים את מכון וינגייט פונים ימינה למחלף חוף השרון, ממשיכים ישר עד לפנייה לגעש.
  • מכיוון דרום – אחרי רשפון נוספים בעקבות השילוט ימינה לכיוון געש, במעבר תחתי ופונים שוב ימינה לגעש.

על מרחצאות חמי געש: כבר ידוע עוד מימי קדם כי למרחצאות טבעיים יתרונות בריאותיים רבים. מעבר לפינוק ולרוגע, הטבילה במים החמים והעשירים במלחים וגופרית, מקלה על בעיות פרקים ושרירים, מרגיעה כאבי גב, משחררת כאבי ראש  ומסייעת בהורדת לחץ הדם. גם לנו במרכז הארץ יש מרחצאות חמים לכן לא ממש צריך לנסוע רחוק כדי ליהנות מטבילה נעימה ומרגיעה. בקיבוץ געש, חמש דקות מהרצליה, 20 דק' מתל אביב, פועל אתר טבע ייחודי הטובל בירוק, שעבר שדרוג, ומכיל מספר בריכות טבעיות עשירות במינרליים, שמעוצבות ומסוגננות בסטנדרטים אירופאיים. הבריכות מוקפות בחלונות גדולים המאפשרים לאור הטבעי לחדור אל בריכות המים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה.



 

מתחם חמי געש כולל מספר בריכות בגדלים וטמפ' שונים. אולם מרחצאות עם בריכת מים טבעיים עשירים במינרליים ובמלחים עם ג'טים לעיסויי ממריץ, בריכה חמה בטמפ' של 40 מעלות, בסמוך לה בריכה גדולה בטמפ' של  37 מעלות ובריכה נוספת של 38 מעלות, אולם משופץ של 1000 מטר בו בריכת מים תרמו-מינרליים. בנוסף, בריכת שחיה אולימפית הפתוחה בקיץ ובריכת פעוטות. בסמוך לבריכות החמות מתחם הרגעות, סאונה יבשה וסאונה רטובה, עיסוי מימי חזק מזרמי מי גופרית, אולמות מקורים המתאימים לאירוח בודדים וקבוצות. מתחם ספא בו 14 חדרי טיפולים מרווחים בהם ניתן להזמין  היצע רחב של עיסויים וטיפולי גוף חדשים ומעודכנים, ומסעדה עם תפריט בשרי עשיר ומפנק.

חמי געש, קיבוץ געש, לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים בטלפון: 099529404

 
 
 










 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה שהגבת :)