יום שבת, 12 בדצמבר 2015

סינרולים או קינמונים- תקראו לזה איך שבא לכם העיקר הטעם :) בנוסף טיפ סודי להתפחה מהירה

אם יש משו שמכניס בי חשק אפייה זה חורף, מגיע החורף ואני מתחילה עם הבצקים.. 
בין הפייבוריטים שלי זה סינרולים חלק קוראים להם קינמונים, לא משנה איך תקראו לזה הטעם אותו טעם :) 
אני מתה עליהם!!! 


סינרולים.. 

4 כוסות קמח שמרים 
2 כפות סוכר 
1 קופסא אינסטנט פודינג וניל 
1 ביצה 
1/2 כפית מלח 
כוס ורבע חלב פושר 
50 גר׳ חמאה מומסת 

למלית הסינרולים: 
1 כוס דחוסה  סוכר חום כהה 
1 כפית קינמון 
100 גר׳ חמאה מומסת

להכנת הבצק: 
1. בקעת מיקסר עם וו לישה מערבבים את הקמח, ואינסטנט, מוסיפים סוכר, חלב, ביצה, מלח והחמאה המומסת מעבדים 5 דק׳ עד לקבלת בצק רך ונעים, 





2. מכסים ומשאירים להתפחה.. 



למלית של הסינרולים: 
3. מערבבים יחד סוכר חום, קינמון וחמאה מומסת. 
ממלאים את הבצק, מניחים לעוד התפחה ואופים: 
4. מוציאים את הבצק התפוח למשטח מקומח, מרדדים לבצק מלבני.



5. שמים את התערובת של הסוכר חום והחמאה על הבצק בתפזורת.. 



6. מגלגלים לצורה כמו רולדה ארוכה, וחותכים לחתיכות שוות. 



7. משכיבים את החתיכות באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה, ונותנים עוד מנוחה להתפחה קצרה. 




8. מכניסים לתנור 180 מעלות בערך 40 דק׳. 



טיפ סודי להתפחה מהירה בחורף (קרדיט לחברה מקסימה שהיא אלופה בעוגות ליטל יפת): 

אחרי שהכנת את הבצק תכסי במגבת תכניסי לתנור (לא להדליק את התנור!!) תשימי לי הקערה קופסת פלסטיק עם מים רתוחים 
ותסגרי את הדלת, ככה הבצק מקבל חום מהאדים של המים וזה מזרז את ההתפחה שלו. 


אחרי כל ההמתנה לסינרולים אני אוהבת אחרי שניקיתי הכל, הסינרולים מוכנים.. אני אוהבת לסיים בכוס תה/קפה עם סינרולים בצד וזהו מבחינתי היה שווה את כל הטרחה וההמתנה.. 
תהנו :) 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה שהגבת :)