יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מלון וולדורף אסטוריה מוסיף שחקן חיזוק לכל הוד והדר הזה.. סלון ספירה


לא צריך ללכת למספרה כדי להראות ולהרגיש מיליון דולר.. מצאתי את השלישייה שלי, ספירה שמפו, מסכה וקרם לחות..


ספירה גרינברג, הבעלים של מותג מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA,  ילידת מרילנד, בתוך דירה שכורה קטנה ועם הרבה עבודה, הוקמה לה חברת SAPHIRA. תחילה, כל עבודת פיתוח המוצר, העיצוב, השיווק נעשו בתוך הבית ופגישות עם ספקים ולקוחות התקיימו במטבח.
כיום, מוצרי SAPHIRA מיוצרים בארץ בשלמותם ומשווקים לאלפי מספרות בלמעלה מ-16 מדינות. החל מתהליך רקיחת המינרליים ועד הדפסת האריזה, כל תהליך הייצור של מוצרי SAPHIRA הוא כחול לבן וזאת מתוך ציונות ואהבת הארץ של המשפחה.




לאחר ההצלחה הבינלאומית של חברת SAPHIRA החליטה משפחת טסלר- גרינברג שהגיע הזמן לפנות לשוק הישראלי. חבר המשפחה, שגריר ישראל לשעבר בארה"ב, ח"כ מייקל אורן שמע על כוונת המשפחה והכיר להם את מעצב השיער של כוכבי הוליווד מבוורלי הילס, מוריס דדון, שממניעים ציוניים, עשה עלייה עם משפחתו. מוריס דדון, עבד עם כוכבים גדולים כגון קירק דאגלס, הילרי דאף, טומי לי ג'ונס, איימי רוסום, ברוק שילדס, פטריסיה היטון. את עבודותיו של דדון ניתן לראות על עמודי השער של המגזינים של הניו יורק טיימס ולוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גיא לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרויקס.

ה


הקונספט הייחודי של סלון הבוטיק SAPHIR

Saphira  הוא בוטיק סלון אשר חרט על דגלו את המחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. ערך זה בא לידי ביטוי בכל הרבדים - צוות המכון המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוח/ה, דאגה לטיפולים משלימים [איפור, פדיקור ומניקור],ועוד.   



מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם ואינם משווקים דרך חנויות הקמעונאות.
כעת ניתן להזמין את המוצרים דרך אתר האינטרנט החדש: http://saphirasalon.com/  ובסלון הבוטיק החדש במלון וולדורף אסטוריה ירושלים בשיתוף עם מעצב השיער מבוורלי הילס, מוריס דדון. סלון הבוטיק החדש SAPHIRA  מתפרש על פני כ-170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, כולל 8 עמדות, חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P . סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום היחיד בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA  מלבד האתר הרשמי.

לחברת SAPHIRA  15 מוצרים שונים לטיפוח השיער וביניהם שני מוצרים בלעדיים: שמן מינרלי טיפולי לטיפוח, הזנה והגנה של השיער ובוץ מינרל לריכוך, פתיחת קשרים ובנייה מחדש של שלמות מבנה השערה.

להלן נבחרת המוצרים היוקרתית של  SAPHIRA:

האחד -   The ONEמסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.
The ONE הינו מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח.
"האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. (129 ₪)

בוץ מינרל: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)



שמן מינרל טיפולי: פותח לטיפוח ולהזנת השיער. שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. (159 ₪)



שמפו קרטין: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)

מרכך קרטין: מרכך הקרטין פותח כדי להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. מרכך קרטין לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר החפיפה בשמפו הקרטין. (129 ₪)




שמפו מינרלים טיפולי: נועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול. השמפו הינו נטול כל מלחים וסולפטים, נטול נתרן או חומצה גופרתית. השמפו הטיפולי מכיל מינרלים מזינים מים המלח ונועד להגן על השיער ולתת לו את הלחות הנדרשת. הקרטין הטהור עם המינרלים מפיק תוצאות ארוכות טווח ומחזיר לחיות שיער שאיבד מיופיו כתוצאה מכל טיפול כימי שנעשה בו. (139 ₪)





טיפ לטיפול שיער בחורף: בחורף מומלץ להחליף את הקונדישנר במסכה בכל חפיפה: היא עשירה יותר, מזינה ומחזקת את השיער עד לעומקו ולא רק מרככת אותו. כדאי להתייעץ עם מעצב השיער לגבי המסכה הנכונה לסוג השיער ולדרישותיו. ניתן גם להכין מסכות הזנה ביתיות המטפלות ומחיות את השיער.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה שהגבת :)