יום שבת, 18 ביולי 2015

לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ


השבוע הוזמנתי ליריד של קרביץ לקראת פתיחת שנת הלימודים,
יריני שלי עולה לכיתה ב' ותמיד מעניין אותי מה החידושים שיש לקראת השנה החדשה...
כמה נתונים בסיסיים על קרביץ שלא ידעתי, ונדהמתי לגלות..
* הידעת?! קרביץ חוגגת 90 שנים להיווסדה.
* הידעת?! לקרביץ מעל 70 סניפים בכל הארץ.
- עוד נתון שסיפרו לי שממש שמחתי לשמוע, קרביץ היחידה שנותנת על התיקים שלה שנתיים אחריות, לעומת השאר שנותנים שנה אחריות.
- קרביץ כחלק מהשירות שלה נותנת "תיק חלופי" ממש כמו בחברת ביטוח :) התיק נשלח לתיקון? אין בעיה, לא ניתן לילד ללכת לבי"ס עם שקית עד שהתיק יתוקן. אלא, ניתן לו תיק חילופי שיוכל ללכת בנוחות עד לקבלת התיק מתיקון.
איזו אחריות ואכפתיות כלפי הלקוח,מדהים!




תיקי הגן
  • "קרביץ" הרשת הגדולה והמשתלמת ביותר לציוד משרדי מציעה לקראת שנת הלימודים בגנים ובמעונות  קולקצייה ממותגת של תיקי גן של מיטב גיבורי הילדים האהובים במחיר של החל מ – 29 שקלים.
  • מדובר בתיק גן המוצע עם שני תאים, תא גדול ותא קטן ובנוסף גם תא חיצוני צידי לבקבוק השתייה. קולקציית תיקי הגן בכיכובם של מיטב כוכבי הילדים ובהם, תומאס הקטר, בוב הבנאי, סמי הכבאי, ספיידמן, פרוזן ומיני מאוס, יוצעו השנה במחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ  29 שקלים.
  • בנוסף מגמת תיקי הטרולי על הגלגלים מגיעה השנה גם לתיקי הגן  ו "קרביץ" תציע השנה גם תיקי גן-טרולי ממותגים, להם מחוברים שני גלגלים ומאפשרים לילד לסחוב את התיק בעצמו, להרגיש גדול . תיקי הטרולי גן מיועדים לגלאים הבוגרים יותר לילדי גן חובה שמרגישים גדולים ובאמצעות הטרולי גן יחוו הליכה לגן כמו עם טרולי בית ספר. מוצע במחיר של החל מ – 49 שקלים.






תיקים לכיתות א'-ג'
  
קרביץ הרשת המובילה בישראל בתחום הציוד לביה''ס, מציעה השנה תמהיל רחב במיוחד של תיקים אורתופדיים לכיתות א'-ג' שיכלול את מיטב המותגים המובילים בניהם: פרוזן, הלו קיטי, מלחמת הכוכבים, גאליס ועוד.
  • לתלמידי כתות א' ב' וג' מציעה קרביץ קולקציה רחבה במיוחד  של ילקוטים וטרולים אורתופדיים של מיטב היצרנים המובילים ובהם: קל גב, מודן וטלבר במגוון דוגמאות ואפשרויות של מיטב המותגים.

  • קרביץ תציע בסניפיה את ילקוטי  ה'' I TROLY ''  היוקרתי מבית "קל גב" המוצע עם אחריות בלעדית של שנתיים בעוד בשאר המקומות יימכר התיק עם אחריות לשנה אחת.  תיקי ה''I TROLY'' מאפשרים לילד ל''גלגל'' אחריו את התיק במקום לסחוב אותו על הגב. ובנוסף יש לו גלגלים בתחתית ומוט אחיזה מתקפל והוא מאפשר לילד לסחוב בקלות משקלים כבדים ואינו מכביד על הגב. ובנוסף תיק הטרול מתפרק והופך ע"י פעולה פשוטה לתיק אורטופדי לשמירה על גבו של הילד. ה- I TROLY מציע למעשה 3 מידות תיק:תיק קטן – שיכול לשמש כתיק אוכל.תיק בנוני – יכול לשמש כתיק שמיועד לחוגים ו/או לימים קצרים [עם פחות דברים לסחוב] ותיק גדול – למערכת שלמה. התיק מוצע במחיר של 279  שקלים.
  • גם ילקוטי COOL SMART ROLL מציעים השנה תיק אורטופדי עם מערכת גב אורטופדית דו שכבתית המותאמת לאנטומיית הגב למניעת חיכוך לאיוורור ונידוף, תמיכה פנימית ליציבות ועמידות ולחלוקת העומס,  ידית טלסקופית, רצועות כתפיים עם פונקציית מתיחה ותלייה , אופציה למערכת גלגלים עם 2  או 4 גלגלים.
  • עוד תציע קרביץ בסניפיה את SMART TROLLY  של מודן, המציעים גב אנטומי משולב קפיצים לבריאות ונוחות מירבית, כתפיות אורטופדיות רחבות ומרופדות, תחתית מונעת שחיקה במגוון דמויות אהובות ומוכרות. הסמארט טרולי של מודן יוצע במחיר של 299 שקלים.
  • דגם נוסף של "קל גב" הוא האולטרה לייט, הטרול האורטופדי הקל והמתרחב ששוקל פחות מ1 ק"ג ומצויד בגלגלים ניתקים המאפשרים גם לשאת את התיק על הגב.האולטרה לייט במגוון דמויות יוצע במחיר של 199 שקלים.
  • חידוש נוסף השנה,  תיקים איכותיים אורתופדיים בעלי ארבע גלגלים מבית "טלבר". מדובר בתיק חדש אשר מגיע עם ארבעה גלגלים חזקים במיוחד השומרים על יציבותו ומעניקים תחושה מרבית של נוחות כאשר הילד מסיע אותו. התיק מוצע במגוון צבעים ודמויות במחיר מומלץ של 299 שקלים


קופסאות אוכל ממותגות

לקראת החזרה לבית הספר מציגה "קרביץ" את קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה לשנת הלימודיים הבאה וזאת כדי לתת מענה לטרנד האקולוגי אשר משתלב עם ערכי שמירה על הסביבה, נוחות וכמובן סטייל.



קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה יגיעו השנה במגוון רחב של מידות, גדלים ואפשרויות. כל זאת על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכים הייעודיים של הילדים.
קולקציית קופסאות האוכל כוללת גם את בין קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל בגדלים ובסגנונות שונים, מחולקות עם תאים לאחסון, אטומות, השומרות על איכות וטריות המזון. בנוסף, הקופסאות בטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינולאיי BPA FREEוהן ידידותיות לסביבה.
קופסאות ה- 
Sistema ימכרו במחיר החל מ - 20. שקלים.




בנוסף תציע "קרביץ" השנה את מותג קופסאות האוכל האיכותי -  Prêt a Paquet, שהינו גאווה ישראלית אשר מציע  קופסאות איכותיות, מעוצבות וקלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים וארוזות בתיקים תרמיים אופנתיים ומבודדים, השומרים על חום וקור עד 3 שעות. ימכרו במחיר ויוצעו עם ובלי כיסוי טרמי במחיר של החל מ - 19 שקלים.

בקטגוריית בקבוקי השתייה תציע "קרביץ" בקבוקי שתייה בשתי קטגוריות: בקבוקי פלסטיק  אקולוגיים בעיצוב קיצי מרענן וללא ביספינול איי באיכות גבוהה וכמובן בעלי תו תקן ישראלי. ובקבוקי אל – חלד. מגוון הבקבוקים מתאימים לשימוש רב פעמי ועשויים מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על טריות המשקה וטעמו לאורך זמן.  בקבוקי השתייה מוצעים במגוון גדול של גדלים, צבעים ומותגים במחיר של החל מ 10 שקלים.


אז לכל ילדי ישראל נאחל שנת לימודים פורייה ומוצלחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה שהגבת :)