יום שבת, 23 בינואר 2016

טי ג׳ל להקלת בקיעת שיניים לתינוקות


אני לא ישכח את הלילות הארוכים עם הילדים שלי כשהיו ממש קטנטנים והיינו בשבלבי בקיעת שיניים. כולם אמרו לי עד גיל ארבעה חודשים הכאבי בטן של הגזים יעברו... אבל אף אחד לא אמר שאחריהם מתחילים כאבים של בקיעת שיניים..
השעה 8 בערב אני מתארגנת לשינה אחרי יום שלם של טיטולים, הנקות, פליטות, משחקים ושאר הירקות..

אני מושבתת,אבל הבן שלי מחליט שלא בא לו לתת לי לישון,הוא מתחיל לבכות בכי שהופך מהר מאוד לצרחות ואז אני מבינה שהלילה אף אחד לא הולך לישון!
התסכול.. אך התסכול.. לפני שנייה הוא אכל,הוא אחרי האמבטיה,אולי בכל זאת הטיטול רטוב,נותנת בדיקה והכל כשורה ,אבל עדיין בכי ,דמעות,לחיים אדומות הוא מתחיל למשוך באוזניים.
טוב אולי כואב לו משהו אבל מה???





ואני מבינה שזה זה זה הגיל שאפשר להתחיל.. אני מבינה שכאבי השיניים לא פוסחים עלינו, קוראת קצת באינטרנט מנסה תרופות סבתא ומהר מאוד מבינה שאני צריכה להוציא את התותחים הכבדים..
או במקרה שלי זה הטי ג'ל..
אין מנוס כואב לקטני ואני רוצה להקל עליו כמה שאפשר..
שולחת את הבן זוג בבהול לסופר פארם עם הוראות מדוייקות.. טי ג'ל זאת התשובה!



טי ג׳ל מגדלים ילדים עם חיוך :) 

* תרופה ללא מרשם מאושרת להקלה מקומית בכאבי צמיחת שיניים. 
* בטוח ומאושר לשימוש החל מגיל 4 חוד׳. 
*אינו מכיל סוכר.

למידע נוסף: 
טלפון: 02-5893939
מייל: contact@rafa.co.il 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה שהגבת :)