יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

הדייט שלי עם בעלי בג'ימבורי



כל החברים שלנו והסובבים אותנו לא מבינים איך אני וטל (בעלי) לא יצאנו לדייט לבד מאז שירין נולד
(ירין בן 7)..



אז הנה מה שקרה לנו שבוע שעבר,  אחה״צ החלטנו ללכת עם הילדים לפעלטון, אנחנו אוהבים ללכת ולהעביר שם אחה"צ שלם, בזמן שהילדים התרוצצו ושיחקו על המתקנים אני חיפשתי משו בתיק, פתאום טל הגיש לי קפה ומאפה וככה מצאנו את עצמנו בדייט בג׳ימבורי בזמן שהילדים שיחקו והתרוצצו, אנחנו דיברנו ונהננו לדבר הרגיש לנו כאילו לבד :) 




הצלחנו להוציא את המיטב גם זמן משפחתי וגם זמן איכות זוגי וזאת הסיבה למה לא חסר לנו לצאת לבד לבד..
ובימים כאלה שאתה מפחד לצאת הפעלטון זה בדיוק המקום..




פעלטון ומאוחדת איחדו כוחות ויחד העמידו פינות לילדים עם שילוט שמסביר ומדגים איך לנצל כל מתקן ואיזו פעילות אפשר להוציא מאותו מתקן,הן בפאן המוטורי והן בקוגנטיבי..



ולנו ההורים נשאר להוציא את הילדים מהמסכים ולתת להם לחלץ עצמות.. 


אז למי שעדיין לא משאיר את הילדים עם בייביסיטר ואין סבא/סבתא בסביבה זה נראה לי הפתרון האידיאל לבלות עם הבעל ולתת לילדים מקום בילוי באותו הזמן.. 



8 תגובות:

  1. פתרון מעולה ! תודה !

    השבמחק
  2. אחלה פתרון! 2 ציפורים במכה 😉

    השבמחק
  3. אחלה פתרון. שני ציפורים במכה 😉

    השבמחק
  4. אחלה פתרון. שתי ציפורים במכה 😉

    השבמחק
  5. נשמע כמו בילולי ממש מגניב
    תהנו

    השבמחק
  6. רעיון ממש ממש מקסים!!! בדרך כלל בעלי הולך לבד הפעם אני אצטרף לדייט איתו

    השבמחק
  7. נשמע מצויין!!! תודה על הטיפ

    השבמחק

תודה רבה שהגבת :)